Om medlemskab

I 2023 har vi særligt fokus på at få yngre generationer med i foreningen. Hjælp os med at sprede budskabet til dine Høkerrelationer 🙏🏻.

Hvem kan blive medlem?

Høkerforeningen er en forening for høkere, høker-børn, høker-børnebørn, efterkommere af høkerfamilier og for personer, der er beskæftiget indenfor slagter- og kokkefaget.

Bestyrelsen skal godkende alle der søger medlemskab af foreningen.

Hvad får man for sit medlemskab?

Med dit medlemskab støtter du først og fremmest op om foreningens formål og arbejde.

Medlemskabet inkluderer begravelseshjælp til efterladte medlemmer, julekurve til foreningens enlige pensionister og adgang til venteliste på lejlighed.

Du bliver også inviteret til forskellige arrangementer (mod symbolsk betaling) og får i det hele taget mulighed for indgå i vores dejlige fællesskab.

Ønsker du at blive medlem?

Opfylder du foreningens medlemsbetingelser, kan du søge om medlemskab. Er du i tvivl send blot din ansøgning, så kigger vi på det.

Selve indmeldelsen koster 2.500 kr og medlemskabet 150 kr om året.

Er du under 35?

Er du Høkerbarn eller barnebarn og under 35 år, får du lige nu både indmeldelse og medlemskab for resten af 2023 for 500 kr :).

Billeder fra udvalgte arrangementer