Information der er forbeholdt foreningens medlemmer, bl.a. kommende og afholdte arrangementer, er samlet under foreningens medlemside.

Opret en personlig profil for at få adgang til Høkerforeningens medlemside

For at få adgang til vores information til medlemmer, skal du have en personlig medlemsprofil.

Den adgangskode du tidligere har brugt for at komme ind på medlemsiden, kan ikke længere bruges.

Opret i stedet din personlige profil og personlige adgangskode via formularen, som herefter sendes videre til Høkerforeningen.

Når foreningen har bekræftet dit medlemskab, vil din adgang blive godkendt og du vil modtage en e-mail.

Du kan herefter logge ind på medlemsiden med din email og din adgangskode, når du vil se og tilmelde dig kommende arrangementer, billeder fra afholdte og andet medlemsinfo.

Brug dette link til at oprette din personlige medlemsprofil.

Klik på ‘Opret medlemslogin’ nederst til højre.

(Kun medlemmer af Høkerforeningen kan få adgang.)

Når Høkerforeningen har bekræftet dit medlemskab, godkendes din profil.

Du modtager en bekræftelsesmail, og kan herefter logge ind på medlemsiden.

Vi forsøger at godkende så hurtigt som muligt, men der kan gå op til 48 t.
Husk at tjekke dit spamfilter. :)

Allerede medlem?

Login med din e-mail og adgangskode.